fredag 10. februar 2012

Søvnmangel, Spotify og The Voice…


Så sitte eg her igjen. Klokkå e passert 12 og eg burde vært godt igang med drømmingå, men for tiå så e det lettere sagt enn gjort. De siste månedene så vil ikkje kroppen sovna uansett kor trøtt eg e. Detta resultere i alt for lite søvn med påfølgande hodeverk og konsentrasjonsvansker. Eg prøve nå å manna meg opp te å ringa te mitt lokale legekontor og se om de kan hjelpa.

Alt e likavel ikkje negativt. Eg har fått bruka ein del ekstra tid med å hørra på musikk. Eg legge stadig ny musikk te “Sjekkes ut” listå mi (som nå inneholde 1117 låter og eg har sett ein del på første sesong av den amerikanske utgaven av “The Voice”. Eg elske konsepte med at de kjente artistene kjempe om amatørene!

bl. a:

Nakia:“Why should I choose you over Cee-Lo?”
Blake: “Well, he dresses like a peacock!”

Blake referere då te kostymet Cee-Lo hadde på seg når han opptrådde på Grammy:
(null)

Imårå fortsette eg med semifinalene (og muligens finalen) før eg går igang med sesong to. Eg vil og prøva å få tak i ein prøveperiode på “TV2 Sumo” så eg kan henta meg inn på den norske utgaven og.

Te slutt ein glamelding:

Valentine

2 kommentarer:

Anonym sa...

Søvnmangel? Du skal ikke tilfeldigvis slekte på far din, vel? Han er type EKSTREM B-MENNESKE!

Unknown sa...

Slekte nokk på han ja, men han pleie å sovna når han e trøtt. Set skjer ikkje så lett med meg for tiå.