onsdag 28. september 2011

Sosial… Eg?


Eg har klart det. Eg har motstått Facebook og samtidig blitt med i den moderne formen for “vennebesøk”. Eg har nemmelig blitt Googleplusser! Eg har allerede begynt å samla sammen venner (sjøl om det ikkje e så mången av mine venner inne på google plus endå).

Eg tror du fortsatt trenge ein “invitasjon” for å bli med, men ifølge googleplus så ska denna linken gi flere tilgang…
https://plus.google.com/i/1bmBOIqIdWQ:9wruR8jLwsQ

Kjenne eg deg, eller kjenne du meg så finne du meg der!

Bloggen vil fortsatt oppdaterast når eg føle for det.

7 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Google+, Trond?!
Og ingen fjesbok? Vet ikke ka eg ska si.... :p

Unknown sa...

Eg gjør et forsøk på å bli med i den moderne utgaven av "sosialt samvær" samtidig som eg unngår facebook (tullete prinsippsak).

Har ikkje så månge digitale venner enda då, så eg må nokk fortsetta å plaga de eg allerede har i "real life", hehe.

Ann-Mari sa...

Hehe.. Du e go. Søker etter deg på face sånn av og til, men til ingen nytte ;)

Og forresten, så ska det vel litt til å slå ut "real life" stundene :)

Unknown sa...

Tvile på om at eg nåken gång havne på facebokk ja, får holda meg te ett samfunn i starten iallefall.

Må innrømma at det digitale ikkje e i nærheten av "real life" endå, men nå har me jo fått Expertspillet så... hehe

Ann-Mari sa...

Expertspillet?
Det har eg ikke hørt om! E det kun parken eller? :)

Unknown sa...

Tror ikkje bare det e parken nei. Det e det "Attensi" greiene de skryte sånt av de sjefene.

Ann-Mari sa...

Hørte faktisk om det på møtet på onsdag :p Jaja, sånt e det.