mandag 5. juli 2010

Endelig ein oppdatering

E lenge siden eg har skreve her på bloggen, så nå blir det ein liten listeoppdatering med ka som e nytt siden sist.

  • Eg har hatt Karen Lovise og Sigurd på overnattingsbesøk ein helg. Var kjempestas!
  • Var ein heile dag i dyreparken med Karen Lovise og Sigurd (komme muligens nåken bilder der fra seinere)
  • Eg har fått i hus et 63 liter akvarie fra aquamanias. E allerede oppe og går med fisk og reker!
  • Fått fiskeyngel! (se mer på akvabloggen min).
  • Lese “De fire og han som gjør galt verre – Begynnelsen. Har begynt å lika bokå (sjøl om an e bizarr), men synes det e litt vanskelig å lesa på norsk (faktisk).
  • Ein av mine favorittforfattere (Conn Iggulden) har lagt ut et lite utdrag av den neste bokå han gir ut (Empire of Silver). Bokå ska følga barnebarnet te Ghengis Khan i ein spennande fortsettelse på Conquerer triologien hans. Prolog + de to første kapitlene kan lesast gratis her: http://www.conniggulden.com/Forum/Empire%20of%20Silver.pdf
  • Eg har fått bilen min igjen! (endelig). Eg har te og med klart å kjøra i 2 timer i strekk uten at an har stoppa, så då tror eg de endelig har klart å fiksa feilen!

Men nå e det kveld og på tide å lesa et par kapitteler te i bokå før eg legge meg!

Ingen kommentarer: