tirsdag 8. juni 2010

Ferie ferdig, tebake på jobb

Då var det igjen ei stond siden eg sist blogga, så eg tenkte eg sko slenga ut litt tekst før eg legge meg.

Siden sist:

  • Har blitt 24 år
  • Vært i Tysvær
  • Vært i Larvik
  • Vært i Oslo
  • Feira 89 årsdag til mormor
  • Komt tilbake på jobb (stress :P)
  • Spilt Sandvolleyball (e litt gøy sjøl om eg e driiitdårlig)
  • Bil = fortsatt på verksted (de slite med å finna ut feilen, men de har tatt månge tester og målinger på bil og tenningssystem, de får vist nåken flerre deler imårå (Tirsdag))
  • Har bestilt TV direkte fra Samsung… Blir Stas og få den i hus! An e bare 46”… åsså e an med 3D støtte! (kåste 22.999,- i butikk… eg fikk an litt billigere :D)
  • Slått heilt ifra meg å kjøpa ny mobil (har fonne ny glede i den eg har nå! (SE W980) Funke utmerka te MP3 spiller. Eg brukte an som musikkavspiller i over 8 timer + 30 min telefonsnakking og fortsatt så var det fortsatt ca 50% igjenn av batterikapasiteten!)

Nå snart så komme lønn og feriepenger, då blir det endelig oppvaskmasin og blender på meg (blender kjøpe eg med penger eg fekk te bursdagen min). Då blir det endelig egenprodusert smoothie hos meg. Eg må bare lera meg å kjåpa frukt ein aen plass enn på min lokale ICA butikk, uansett ka du kjøpe der så smake det stort sett det samma… Vann… Tror eg komme te å handla mer frukt og grønt i sørlandsparken på Ultra, Obs og Rema 1000 (finaste rema 1000 butikken eg vett om! Mye bedre enn de kvalme greiene ved Oasen Storsenter). Fryseren e i ferd med å bli rydda ut av så det blir plass te ein stor pose med frosne bringebær eller bjørnebør.

1 kommentar:

Ann-Mari sa...

Gratulerer med overstått!! :D